7/24/2014

Friends



Cześć misie ;*
Teraz bardzo wiele w internecie słychać o "internetowej przyjaźni" pewnie każdy z was zastawanie sie czy istnieje tak przyjaźń i moge wam szczerze z własnego doświadczenia powiedzieć że TAKKK !




Historia naszej przyjaźni
Wszystko zaczęło się od folobloga Kamila jak i Ja prowadzimy swoje flogi od okołu 2 lat. Rok temu znalazłyśmy swoje blogi zaczęłyśmy wzajemnie komentować swoje zdjęcia i tak sie zaczęło. Przy prawie każdym zdjęciu na moim flogu możecie zobaczyć komentarz Kamili. Po jakimś czasie dostałam zaproszenia na facebooku od niej i przyjęłam. Pisałyśmy ze sobą co jakiś czas później częściej i częściej.


W ferie tego roku miałyśmy się spotkać ale wyszło jak zawsze czyli nie wyszło. Obiecałyśmy sobie że spotkamy się w czerwcu i znowu nie wyszło. Zaczęły się wakacje i piszemy ze sobą i planujemy nasze spotkanie ale znów nie wyszło. Kamila napisała mi że spotkamy się w środę i już miałam czarny scenariusz w mojej głowie byłam pewna że znów się nie uda ale się wreszcie udało !

Wczoraj spędziłyśmy świetny dzień tyle chodziłyśmy pokazałam Kamili cały Tarnów . Jak na zdjęciach wyżej widać świetnie spędziłyśmy ze sobą czas i juz planujemy kolejny raz tym razem  na festiwalu kolorów.
Kamila jest właśnie taką osobą ma taki charakter jaki sobie wyobrażałam. Jedyne co mnie zdziwiło na spotkaniu z nia to to że na zdjęciach wydawała się nieco wyższa.



Nie napisałam wam jeszcze tego ile nas z Kamilą dzieli. Kama jest z Kielc zaś ja z Tarnowa więc dzieli nas  ponad 120 km czyli koło półtorej godziny drogi busem. 
Mam nadzieje że nasze następne spotkanie będzie tak samo udane :)


Kiedyś sama nie wierzyłam w to że można zaprzyjaźnić sie tak z kimś przez internet ale teraz wiem że to możliwe. I wiem że ta cała "internetowa przyjaźń" to tylko utrzymywanie kontaktu z kimś kto mieszka setki kilometrów od ciebie. Nie ważne jest to ile kilometrów od ciebie ktos mieszka chyba lepiej mieć prawdziwą przyjaciółkę przez internet niż fałszywych ludzi wokół.
Ja mam przyjaciół przez internet jak i w życiu realnym za co jestem bardzo wdzięczna bo z każdym problemem mogę się do kogos zwrócić !






 KILOMETRY NIE ISTNIEJĄ !











45 komentarzy :

  1. Świetne zdjęcia! Oczywiście obserwuję :)
    Zapraszam do mnie :
    http://my-sweet--day.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. A jednak można ;)

    Trzymam za was kciuki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że pokazałyście, że internet nie zawsze tylko psuje ludzi! wspaniała przyjaźń na pewno będzie długo trwała ;*

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna historia przyjaźni.. Ja również mam internetową przyjaciółkę i okazało się, że mieszka w moim rodzinnym mieście :)

    Serdecznie zapraszam do mnie, zostawisz komentarz pod tym postem? http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/2014/01/cos-sodkiego-niezwykego.html

    OdpowiedzUsuń
  5. jejku, jak super <33 zawsze chciałam mieć taką przyjaciółkę...<3
    cudowne zdjęcia :3
    trzymajcie się ciepło :*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ale świetnie wyglądacie :* śliczne jesteście :)
    fajnie mieć taką przyjaciółkę, super :)
    zapraszam do siebie:
    http://saaaandiiii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. świetnie dziewczyny ! :) sukienki ślicznie, tryskacie energią :) latooo

    http://archpassiondesign.blogspot.com/

    zapraszamy i dziękujemy za odwiedziny !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia :) fajnie że się wam udało tak poznać przez internet :P

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne zdjęcia, śliczne dziewczyny:)
    gratuluje pięknego wygladu bloga.
    Pozdrawiam i zapraszam częściej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki to takie miłe że ktoś to docenia :*

      Usuń
  10. Jejusiu, dwie ślicznotki!:)
    Ja również wierzę w przyjaźń przez internet.
    Kilometry to nie przeszkoda :*
    Pozdrawiam,
    http://gruszka-aguszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio nawiązałam znajomość przez internet :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam kilku znajomych, których poznałam przez internet :) Masz śliczne włosy.
    jo-food.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostalas nominowana do LBL. szczegoly na naszym blogu :) :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajomość wielu osób pokazuję, że internetowa przyjaźń istnieje.
    PS. Śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń


  15. Super post. Sama mam przyjaciółke przez internet. Takze planowalydmy wiele spotkan, lecz ona mieszka az 223 km ode mnie i nie oplaca sie na jeden dzien, a poza tym nasi rodzice sądzą ze to nie ma sensu ._. Ale i tak mamy nadzieję ze sie nam uda
    Wcześniej tez napisalam post na swoim blogu o internetowej przyjazni więc jesli masz ochote to zapraszam do przeczytania :)

    juliettsdiary.blogspot.com





    OdpowiedzUsuń
  16. Ojej pozazdrościć takie przyjaźni ! Zdjęcia cudowne !

    POZDRAWIAM SERDECZNIE <3

    www.claudynix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie, że masz taką internetową przyjaźń. Ja niestety jeszcze takiej nie doświadczyłam, ale myślę, że wszystko przede mną. Pozdrawiam. :)
    http://blog-by-rid.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajniee mieć kogoś kto ma taką samą pasję:) Ja wierzę w internetowe przyjaźnie ale trzeba uważać

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale wam zazdroszczę, jesteście super :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne zdjęcia.
    Może wspólna obserwacja.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne zdjęcia. Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Tylko przypomnij w komentarzu.
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    OdpowiedzUsuń
  22. obserwuje! <3
    świetny blog !

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja mam podobną historię z tą internetową przyjaźnią :) Bardzo fajnie opisany i urozmaicony post. Dziękuję za komentarz i obserwację, już się odwdzięczyłam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie, że masz prawdziwą przyjaciółkę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tylko pozazdrościć :)
    śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam cieplutko ♥
    Chciałabym też poprosić Cię o pomoc, jeżeli możesz to zajrzyj do mojej 1 notki, z góry dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale jesteście śliczne, macie racje kilometry nie istnieją :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. U MNIE POST Z DISNEYLANDU :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Również mam swoją internetową przyjaciółkę, a połączyły nas książki!
    Nie liczą się kilometry, ani nic. Najważniejsza jest ona!

    OdpowiedzUsuń

  28. jak byłam młodsza to miałam :)


    fashionable-sophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ślicznie razem wyglądacie.
    Tak ja też mam internetową przyjaciółkę :) Już od 4 lat, chociaż spędziłyśmy ze sobą zaledwie w ciągu 4 lat tylko 16 dni :)
    wolaniekukulki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Historia waszej przyjaźni jest piękna <3 Zapraszam do siebie -> http://little-cookie-xx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja również mam internetową przyjaciółke, niedlugo się spotykamy! :)

    Jeśli spodobał Ci się mój blog, skomentuj i zaobserwuj będzie mi miło :)
    http://poetkamarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mojego lubego poznałam przez internet

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna historia :3 też wieże w przyjaźń przez internet bo można naprawdę poznać świetnych ludzi!

    również obserwuje ♥
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę Wam jak najwięcej spotkań :) wiem jak to jest, też mam internetowe przyjaźnie ;) bardzo ładne zdjęcia, obie ślicznotki :) + obserwuję

    http://asiakoniuszek11.blogspot.com/ zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Też poznałam parę osób przez internet i powiem ci, że to najlepsze co mnie spotkało! Zżyłam się z nimi, spotykamy się mimo kilometrów. Tobie życzę więcej spotkań z Kamilą! Super zdjęcia :)
    http://madejwrobel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. super fotki a Ty jesteś śliczna ! :) + uwielbiam takie przykłady prawdziwej przyjaźni i życzę Wam jej aż po grób <3
    podoba mi się Twój blog, obserwuje i zapraszam do siebie.. dopiero zaczynam :*
    http://piskliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Jak to świetnie jest mieć tak siebie na wzajem ♥ urocze :) jak siostry ^_^
    Świetny blog !
    wspólna obserwacja ? ;>
    zapraszam do mnie na nowy post, i do oglądania zdjęć :)
    http://my-diseased-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Przyjaźń przez internet rzeczywiście może być świetną sprawą. Nie jest to związek, więc nie wymaga aż tylu poświęceń, a takie spotkania po dłuższej przerwie mają w sobie coś niesamowitego :)

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)