3/16/2015

SPRING


hey hey hey!

Wiosna zbliża się wielkimi krokami więc i posty się zmieniaja, zamiast grubych zimowych płaszczyków możemy zobaczyć ramoneski, spódniczki trampki czy inne rzeczy które uwielbiam. Temperatura kilkunastu stopni na plusie nie pozwala ubrać się inaczej niż zarzucić skórzaną ramoneska włożyć spódniczkę i cieszyć się słońcem!  Mam nadzieje że wiosenne stylizacje zagoszczą tutaj na długo i powoli będą zmieniać się w letnie ponieważ mam już dość grubych płaszczyków, kurtek, szalików i rękawiczek.


















Teraz łapie kilka zdjęć Olki która wykonała także powyższe zdjęcia <3









19 komentarzy :

  1. pięknie wyglądasz, cała stylizacja bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już od dawna schowałam zimowe rzeczy! Ani mi się nie śni zakładać ich o tej porze roku :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz! :) Masz cudowne włosy. :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia, piękne buty! ♥

    ♥Mój blog-kliik♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Obie wyglądacie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna stylizacja i cudna torebka. :D

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak.. Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nie jestem fanką zakolanówek, ale cała reszta in plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. mega Ci pasują czerwone usta! Ja wyglądam w nich jak nienormalna!

    www.agabierko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Megaa futerko i torbaa! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam błękitną wersję tej torebki:) fajna stylizacja:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz! Genialna stylówka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. cudna, wiosenna stylizacja! :) piękna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  13. też chcę już zrzucić te grubsze ciuchy : )
    fajny outficik :) torebka mega !

    OdpowiedzUsuń
  14. mega stylizacja *__* botki genialne pasują :3
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z haulem i #OOTD z kucykami pony! ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)