9/13/2015

BOYFRIEND


Dawno mnie nie było ale miałam wakacje jak i większość z was, chyba sami dobrze wiecie niby wolne a czasu  nie ma. Wolne chwile starałam się  poświęcić znajomym i rodzinie, ale teraz postanowiłam wziąć się za siebie i dodawać posty regularnie. 
Od ostatniego wpisu dużo się w moim życiu pozmieniało znalazłam inne wartości i przekonania. I właśnie przez niektóre wydarzenia odstałam motywacje aby prowadzić bloga dalej bo nie ukrywam że miałam zamiar wszystko usnąć i zapomnieć o dodawaniu gdziekolwiek zdjęć czy wpisów. Mam nadzieje że wszystko pójdzie po mojej myśli i blog będzie się rozwijał. Od razu uprzedzam iż zdjęcia nie są idealnej jakości ponieważ wykonane telefonem ( lg g3 bo ostatnio pytaliście).
A co do stylizacji postawiłam na coś czego bardzo nie lubiłam czyli boyfriendy nie podobały mi się kompletnie a teraz jestem w nich zakochana do tego mają mnóstwo dziur i przetarć co moim zdaniem dodaje im jeszcze więcej uroku. Do tego dobrałam czarną pikowaną ramoneskę, torebkę o podobnym wzorze oraz koronkowe lity czyli można powiedzieć ze postawiłam na klasyk.
Piszcie w komentarzach co sądzicie, jestem ciekawa waszej opinii :)
















Zdjęcia wykonała Paula z MAMSWÓJSTYL  ;)


Jako że nie było mnie tu prawie całe wakacje to łapcie zdjęcia jakie udało mi się zrobić w wolnym czasie <3






                                 Aby być na bieżąco zapraszam na insta <3
                               





28 komentarzy :

  1. Włosy, spodnie, torebka i buty - doooobre! :)

    Pozdrawiam, Justlyjass.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna stylizacja, ale najbardziej urzekły mnie buty!
    Lity to moja miłość od bardzo bardzo dawna!
    http://youmusntbeafraid.blogspot.com/2015/09/porcja-narzekaniaz-maym-dodatkiem.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Te botki są piękne ! A połączenie z tymi spodniami, wygląda fantastycznie ♥
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem zakochana w botkach! <3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobra stylizacja! Świetne spodnie - ogólnie niezły look!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna stylizacja. Na luzie,idealna do szkoły lub na miasto. :)

    Zapraszam do mnie,będę wdzięczna za poklikanie w linki. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/09/granat.html

    OdpowiedzUsuń
  7. ale czaderskie buty <3
    slodkieslodkieczary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowne buty ? Możesz zdradzić gdzie kupiłaś ? ;)
    Zapraszam do mnie , zostawiam suba ,liczę na rewanż . ;)
    katjanakarolinaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mega ciuszki;>
    Pozdrawiam flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne buty :)
    eunikovakinga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Lity są śliczne jednak wciąż mam opory przed nimi bo nie wiem czy będę w nich fajnie wyglądać ;/ A Ty wyglądasz tutaj cudownie ;)

    Obserwuję, bo świetny styl zarówno Twój jak i bloga ;)
    Zapraszam :
    p a u l y n n e x - klik!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne spodnie!


    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/2015/09/264.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodnie masz świetne!;)

    OdpowiedzUsuń
  14. I love this jeans !! :))
    please follow my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpowiedzUsuń
  15. hej, świetnie wyglądasz! :)
    mam nadzieję, że twoje zmiany wyszły ci na lepsze :)
    zapraszam :)
    http://moniicza-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam boyfriendy pasuja do prawie kazdej stylizacji, dzieki nim latwo mozemy z eleganckiej stylizacji przejsc w bardziej codzienna i luzna :) piekne widoki!
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. świetnie wyglądasz w takich spodniach, pasują ci! też bym takie zamówiła ale boję się że będę w nich źle wyglądać :c

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. te spodnie są świetne :)
    pozdrawiam!

    LA DECADENCE

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)