12/03/2015

warsaw II

                                                                          Cześć!
Tak jak pisałam w poprzednim poście pobyt w Warszawie zaliczam do bardzo udanych, więc nie mogło zabraknąć zdjęć klasycznie pod Pałacem Kultury i Nauki. Pokochałam Warszawę i strasznie za nią tęsknie,  w maju pojawię się tam ponownie również na koncert i mam nadzieję że będę wspominać ten wyjazd jeszcze lepiej. Co do koncertów w następnym roku planuje wybrać się na open'er festival jeśli ktoś z was był może napisać niżej jak wspomina, jestem ciekawa waszej opinii :)

Co mam na sobie?
Jak zwykle za duży płaszczyk ale u mnie to normalne, lubię nosić za duże szersze ubrania czuję się w nich po prostu lepiej. Do płaszczyka dobrałam piękną chustę idealną na taką pogodę oraz spodnie z dziurami w kolanach. Dopełnieniem wszystkiego jest czarna klasyczna torebka i czarne botki. :)











13 komentarzy :

  1. Kolor płaszczyku mnie zachwycił. I bardzo podoba mi się Twoja fryzura. Genialnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie

    Zadko można spotkać osoby które prowadzą blogu lifestyle na tumblr.com . Chce udowodnić wszystkim że można prowadzić bloga na tej platformie : zapraszam do mnie http://eskucinska.tumblr.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Od stóp do głów bym się tak ubrała (a to komplement, bo ja sukienkowa jestem ;)) Pozdrawiam i zapraszam na bloga mojej córki :)

    www.tinyteaspoon.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Aaa, zapomniałam dodać, że włosy są boskie! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super stylizacja. :)
    Szalik oraz buty rewelacje. :)
    http://evelinololove.blogspot.com/2015/12/mikoaj.html

    OdpowiedzUsuń
  6. szal jest cudowny <3 ja również lubię oversizowe ciuszki!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna stylizacja. Piękny szal :)
    Pozdrawiam
    http://withev.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny szalik ;) zapraszam anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post 🌸
    Zapraszam do mnie :) https://laastsoong.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)