3/29/2016

instagram mix

hey 💋
Dzisiejszy post jest całkowicie spontaniczny, stwierdziłam że jeśli już znalazłam chwilę wolnego czasu po świętach to dodam na bloga cokolwiek i tak wpadł mi do głowy pomysł z mixem zdjęć z instagrama a że dawno nie było tego typu postów uznałam to za dobry pomysł!
Zdjęcia nie są niczym specjalnym jak tylko zwyczajnymi selfie które możecie zobaczyć na moim instagramie (klik).
Na dniach powinien pojawić się post z wiosenną stylizacją ponieważ pogoda w Tarnowie jest tak piękna że nie moge odpuścic sobie sesji.
buziaki  💋





4 komentarze :

  1. Zdjęcia są przeurocze! :) Fajnie się ogląda!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w białym :) powinnaś w jasnych kolorach chodzić.

    Pozdrawiam :) www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)