4/17/2016

black is always good idea

 Wiosna wiosna wiosna☀️!
A z początkiem wiosny w moim życiu nadchodzi kilka zmian, pierwszą i największą jest zakończenie szkoły ponieważ moje życie będzie teraz wyglądać zupełnie inaczej. Wiąże się to  nie tylko z napisaniem matury ale też z tym że w końcu będę miała więcej wolnego czasu więc będę mogła bardziej poświęcić się blogowi pracy oraz rzeczą na które zazwyczaj nie miałam czasu. Bardzo długo czekałam na moment zakończenia szkoły abym mogła w końcu  robić w życiu to co chce i co mnie interesuje, teraz gdy ten moment nadszedł nie mogę w to uwierzyć ale bardzo mnie cieszy fakt że to już naprawdę koniec. Do matury pozostały jedynie dwa tygodnie i powiem szczerze że jestem tym faktem trochę przerażona.
U mnie pogoda jest idealna inaczej się tego nie da opisać, ciężko znoszę upały ale ujemna temperatura jest dla mnie jeszcze gorsza a właśnie w taką pogodę jak dziś czuję się najlepiej i od razu mam chęć coś robić, tak właśnie powstał dzisiejszy post. Postanowiłam więc zrobić trochę zdjęć na bloga ponieważ dawno nie pojawiła się żadna sesja. Dziś postawiłam na sukienkę w której jest zakochana możecie ją znależć w Stradivariusie, jest bardzo wygodna i pięknie się prezentuje w wersji eleganckiej jak i w połączeniu z sportowymi rzeczami tak jak dziś u mnie.Ostatnim czasem lubię łączyć styl elegancki ze sportowym, wtedy wszystko wygląda dobrze i zawsze jest wygodnie. Dawajcie znać w komentarzach czy też jesteście zwolenniczkami takich połączeń, bo jestem mega ciekawa!
💋💋











zapraszam również na mojego instagrama gdzie znajdziecie więcej aktualnych zdjęć 








27 komentarzy :

  1. Masz oryginalny styl. Ale uwielbiam takie stylizacje, w których połączone są kontrasty.
    viksonik

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie sukienki, które podkreślają kobiecą figurę;) świetny look:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wyglądasz :) bardzo ładnie leży na Tobie ta sukienka!

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia!
    Spodobał mi się bardzo twój blog, więc zaobserwowałam :)
    http://m-grabowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia! Masz super figurę <3
    Powodzenia na maturze! ;)
    Zapraszam do mnie - KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne jest połączenie sportowych rzeczy z eleganckimi. Uwielbiam sukienki i sportowe buty <3 Trzymam kciuki za tą nieszczęsną maturę :*

    sunshine-wika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowna stylizacja i świetne zdjęcia.
    Powodzenia z maturą :)
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeju jaka piękna figura <3 Zazdroszczę!! A zdjęcia prześliczne :*
    http://jullia2452.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. wow, zdjęcia robią wrażenie, super!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne zdjęcia, masz świetną figurę! obserwuję:*
    nataliagozdur.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super sukienka ! :D :* Genialne okularki ^^ Obserwujemy zapraszamy do siebie :) http://agssymi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna sukienka! Bardzo podoba mi się cała stylizacja, zwłaszcza z tą czapką! :)

    Buziaki :*
    Viva la Ola - ZAPRASZAM DO OBSERWACJI

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz genialny styl! Bardzo mi się podoba, a ta szminka jest genialna!

    nataliaa-cieslak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ja często łącze sportowy styl z elegancją ;)
    wyglądasz super, uwielbiam czerń :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam za niedługo maturę i tak jak Ty mam nadzieję, że moja przygoda z blogowaniem bardziej się rozkręci ze względu na to, że będzie więcej wolnego czasu :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba, razem z nią tworzysz bardzo oryginalne wydanie co jest jak najbardziej na + :)
    Pozdrawiam i życzę powodzenia na maturze! :)
    ksosna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega stylizacja, strasznie podoba mi się taki styl. Niby zwykła czerń, a wygląda pięknie, a do tego sportowa czapka *.*

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli pozostawisz po sobie jakiś ślad :)
    http://sara-wawrzak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem wielka fanka takiego stylu! ;)
    jestem u ciebie pierwszy raz, chcialam zapytac przed farbowaniem mialas jasne czy ciemne wlosy? bo tez planuje przefarbowac na siwe :)
    zapraszam do mnie buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naturalny kolor moich włosów to ciemny brąz, najpierw rozjaśniałam na platynowe i dopiero pózniej nałożyłam siwą farbę ;) !

      Usuń
  18. Uwielbiam kolor czarny. Mnie matura czeka za dwa lata a już jestem nią przerażona.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  19. sztos stylizacja! <3
    xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow wyglądasz super, bardzo sexy! (Mam nadzieję, że nie brzmi to dziwnie z ust dziewczyny:D)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja (czarne są dla mnie najlepsze). Poza tym jesteś bardzo ładna i idealnie komponujesz się w czerni :3
    >foxydiet<

    OdpowiedzUsuń
  22. Powodzenia na maturze! Wyglądasz nieziemsko w tej sukience :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja uwielbiam polaczenie eleganckiego stylu z rockowym. Masz sliczne wlosy :D
    Oczy Outsidera, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie wyglądasz!
    Uwielbiam czarne ubrania, pasują do wszystkiego i wygladają idealnie :)

    live-telepathically.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twoim kolorze włosów *^* Śliczna modelka, śliczne zdjęcia.

    Pozdrawiam,
    https://oliiblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)