5/15/2016

31.


Ostatnio przeglądając foldery na laptopie oraz tumblr'a znalazłam kilka fajnych inspiracji . Stwierdziłam że dawno nie dodawałam czegoś w takim stylu. Tak mi się spodobało tworzenie tego posta że częściej będą się pojawiać takie rzeczy Postaram się raz w miesiącu umieścić tutaj właśnie taki inny post. Następnym razem może skupię się na kilku osobach które mnie inspirują na maksa m.in Beyonce, Kylie Jenner,  Irina Shayk i Gigi Hadid. Dajcie znać co myślicie o inspiracjach jakie wybrałam oraz czy lubicie posty tego typu. Za kilka dni pojawi się kolejny post który już napisany czeka na publikacje. Pamiętajcie róbcie to co kochacie a może kiedyś to wy będziecie inspiracją dla innych. Dzis spędzam wieczór na Juwenaliach Tarnowskich z czego sie bardzo cieszę ponieważ zaliczę kolejny koncert jednego z moich ulubionych raperów. Jeśli mi się uda zrobic jakieś dobrze jakościowe zdjęcia to moze pojawi się post! Miłego dnia 💋💋




 '







































8 komentarzy :

  1. Super post, Twój styl i pomysły są dla mnie inspiracją. Są naprawdę świetne (:

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne inspiracje :) Te bukiety róż są niesamowite! *.*

    Poklikasz nam w linki pod najnowszym postem? Byłybyśmy bardzo wdzięczne! :) immhfashionblog.pl(klik)

    OdpowiedzUsuń
  3. Inspirujący post ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne inspiracje :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Katarzynko świetne inspiracje !
    Kocham Cie Mała <3!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne inspiracje. Kilka zdjęć naprawdę mi się spodobało!

    Zapraszam do mnie MÓJ BLOG [KLIK]

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)