5/18/2016

32.

Hej!
Bardzo zadowala mnie fakt że na blogu pojawia się ciągle coś nowego. Dla większości osób to głupie że może mnie cieszyć coś takiego ale mnie to serio uszczęśliwia. Każdy pozytywny komentarz od was to uśmiech na mojej twarzy. Uszczęśliwia mnie fakt że odważyłam się i założyłam bloga już jakiś czas temu. Bardzo się zmieniałam przez ten czas. Zmieniło się to jak wyglądam oraz to że nie jestem już tak nieśmiałą osobą jak jeszcze rok temu chociaż czasem nadal mam z tym problem. Poprzez bloga bardzo się otworzyłam. Zmianie uległo moje podejście do bardzo wielu spraw. Zdałam sobie sprawę ze w życiu zawsze coś  jest białe albo czarne i nie ma innej możliwości. Do mojej głowy także doszło to że warto mieć wokół siebie  osoby które są na dobre i na złe może to trochę banalne ale taka prawda. Jeśli jest się otoczonym ludzmi którzy mają na nas dobry wpływ i wspierają nas z całego serca to warto walczyć właśnie o takie znajomości. Mój tok myślenia zmienił się i to o 180 stopni jeśli chodzi o życie, znajomych, związki czy nawet prace dosłownie wszystko. Dobra koniec moich przemyśleń. Róbcie to co kochacie i walczcie o swoje marzenia bez względu na to ile razy upadniecie. Po prostu nie poddajcie się a osiągniecie wszystko.
Jutro ostatnia z moich matur czyli ustny angielski, trzymajcie kciuki!
💋💋




















14 komentarzy :

  1. Zakochałyśmy się w twojej dzisiejszej stylizacji *0* Świetnie wyglądasz :) Genialne masz spodnie :* Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju jak ślicznie wyglądasz *.*
    Uwielbiam twoje włosy są przepiękne *.* ślicznie ci w bieli a włosy nadają ci niesamowity charakter. Cudowna stylizacja plus za białe spodnie i urocze vansy.
    *ByKocur*~klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz, ale na pewno nie ostatni. Masz świetne włosy!

    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Bluzka ze spodniami - świetne połączenie. Ale z butami i kurtką bym wykombinowała coś innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. So stylish and gorgeous look! Pretty cool!

    http://chicglamstyle.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy! *_*
    Świetny outfit. Będę częściej wpadać :)
    flvcko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne włosy! Robiłaś kolor u fryzjera, czy sama w domu?

    blondynkaczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, blog pozwala uświadomić sobie wieeele rzeczy, mi też często to pomagało, szczególnie komentarze i wyrażana opinia innych na dany temat :) Mam nadzieję, że matury dobrze Ci poszły! Świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zakochałam się w twoich zdjęciach, są cudowne *.*
    Piękne włosy ♥
    Trzymam kciuki :*
    Wpadnij do mnie :)
    wercius96.blogspot.com/2016/05/witajcie-dzisiaj-poszam-w-te.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna stylizacja! :) Lubię takie outfity :) Masz świetny kolor włosów! :o <3 Obserwuję bloga i zapraszam również do mnie :)
    https://swiatmalutkiej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że matura poszła Ci świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)