6/27/2016

35.


Uwielbiam to uczucie gry wychodząc z domu nie muszę zabierać z sobą kurtki, czapki, rękawiczek aby było mi ciepło. I właśnie za to kocham lato że zakładam tylko szorty, topa i jest idealnie! Mam wielką nadzieje że kiedyś uda mi się zamieszkać w kraju gdzie ciągle będzie temperatura taka jak ostatnimi dniami w Polsce. To byłoby spełnieniem moich marzeń!
Chwile mnie tutaj nie było ale powracam z kolejnymi postami! Postaram się dodawać tutaj cokolwiek raz w tygodniu.  Kolejny post powinien pojawić się na dniach ponieważ już zapisany czeka tylko na publikacje.
Zdjęcia z dzisiejszego postu wykonała moja dobra koleżanka Kinga i jestem strasznie zadowolona z efektow, mam nadzieje że wam też się będą podobać.
Walczcie i spełniajcie swoje marzenia tak jak ja zaczęłam to robić małymi kroczkami ale do celu!
Miłego dnia, buziaki!





15 komentarzy :

  1. Świetny outfit, uwielbiam takie! :) <3 Zdjęcia wyszły na prawdę nieźle, podobają mi się więc gratuluję! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz :)


    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :) MOGŁABYM PROSIĆ O KILKA KLIKÓW ? ODWDZIĘCZĘ SIĘ :)


    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. Miejska piękność - takie pierwsze skojarzenie :)
    Typowy streetwear - z całym jego urokiem!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz!Szczególnie bluza przypadła mi do gustu :)
    Udanych wakacji!

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie wyglądasz, ten top jest super *.*
    i bardzo ładne zdjęcia!
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz świetnie! ;)

    http://whoisthatbrunette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Outfit bardzo przypadł mi do gustu, a nad tymi butami sama się zastanawiam!

    NOWY POST leutey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Ale Ci dziewczyno zazdroszczę figury!
    Blog nic dodać, nic ująć. Zdecydowanie zostaję na dłużej :)


    https://ink-your-think.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudowne nogi! Figura modelki. Na pewno jest to miejsce, w którym zostane na dłużej!

    Najlepsze hacki do gier online. Cracki do programów

    OdpowiedzUsuń
  10. figura! :o
    http://carannea.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się tu, fajny blog i super stylizacje. No i piękna dziewczyna! :)
    Obserwuję i zapraszam do siebie
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)