9/24/2016

42.

Mamy jesień co oznacza dla mnie najgorszy okres czasu w całym roku. W taka pogodę mam ochotę  siedzieć przez laptopem i oglądać seriale całymi dniami. Kompletnie nic mi się nie chce, nie mam ochoty nigdzie wychodzić. W sumie w głowie mam pomysły jak mogłabym spędzić i pożytecznie wykorzystać wolny czas ale jakoś nie mogę zabrać się do zrealizowania tego wszystkiego. Już od bardzo dawna mam plany jak "rozbudować" bloga ale potrzebuje więcej motywacji, pomysłów, inspiracji czegokolwiek co pomogło by mi przełamać tą jesienna rutynę. Nie wiem jak was ale  mnie strasznie dołuje taka pogoda. A co do seriali jeśli znacie jakieś dobre które wciągają od pierwszego odcinka dajcie znać.  Następny post pojawi się już niedługo i będzie w nim typowo jesienna stylizacja. Jeśli chcecie być ze mną na bieżąco to wpadajcie na mojego instagrama. Tam zamieszczam zdjecia co kilka dni i jestem ciągle dostępna. buziaki




 


40 komentarzy :

  1. Podoba mi się klimat zdjęć :) Bardzo fajnie dobrałaś tło :) Katanka świetnie na Tobie leży, sama muszę się rozejrzeć za podobną :p
    Pozdrawiam, Juliet Monroe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :)
    http://aagnesblog.blogspot.com/2016/09/jealousy-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to również dla mnie ten najgorszy czas :D Co do seriali to polecam "Pogoda na miłość" (chociaż mnie nie wciągnął od pierwszego odcinka to warto go obejrzeć bo jest "życiowy") :)
    Anonimoowax - Klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam na efekty 'rozbudowywania' bloga ♥

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorąco polecam Plotkarę - myślę, że Cie wciągnie. :D Śliczne zdjęcia.
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie! :) Też nie znoszę jesieni, brr. Beznadziejna pora roku. :( Ale trzeba przetrwać! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka świetną masz fryzurkę, ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jesienią również najchętniej nie ruszałabym się od laptopa w łóżku, ale jednak ma to swój urok ;)
    Świetne zdjęcia, ta niebieska ściana jest taka piękna :D

    Pozdrawiam serdecznie,
    Zapraszam do siebie: slowandminimal.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja osobiście uwielbiam jesień :D super stylizacja! :)
    i świetne zdjęcia :>
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie przepadam za jesienią .
    Jak dla mnie to ona by nie musiała istnieć :)

    Ps look super wkomponował się w tło! Brawo

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz!
    Idealny murek do zdjęć :)

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja lubię jesień, ale niestety pogoda sprawia, że nic mi się nie chce..
    Świetnie wyglądasz!
    Ja polecam Scream :)
    Obserwuję :D
    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! Te zdjęcia są cudowne, to niebieskie tło też (kocham niebieski :D). Strój też bardzo mi się spodobał :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny zestaw w delikatnych kolorach :)
    Ginggerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny zestaw :3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny zestaw :3
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna styli, trafions w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prześliczne zdjęcia.
    Ja osobiście lubię jesień , jest tyle kolorowych liści i widoków
    Pozdrawiam :)
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Przeurocze połączenie kolorystyczne, jak i całościowe. Podoba mi się :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  20. Podobają mi się te butkii <3

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczna stylizacja! Ja też nie cierpię jesieni :)
    paulan-official-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja bardzo lubię jesień, bo w końcu czas na moje kochane seriale ;D
    Super stylizacja!
    Pozdrawiam RONN

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zestawienie :) cudowne kolory <3
    http://gabrielakitablogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna styli, trafions w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak juz mówiłam ściana jest świetna, a ty wygladasz pieknie jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Super pozytywna stylizacja! ;) a jeżeli chodzi o jesień i zimę to też mam ochotę siedzieć całymi dniami w domu ;P
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    https://jagglam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. To dokładnie tak jak ja! Nawet teraz gdy piszę ten komentarz leżę przed TV pod kocem i ani myślę się stąd ruszać ;)
    Świetny zestaw!
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Anonimowy26/9/16 19:27

    Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie wyglądasz :) Jesień też nie jest moją ulubioną porą roku :( ale musimy to jakoś przetrwać :D Buty megaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  30. boskie!!:) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  31. boskie!!:) bardzo mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajna kurtka, muszę nabyć taką dżinsową. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Piękna stylizacja, świetnie wyglądasz :)
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  34. również nie przepadam za taką depresyjną jesienią. Ale plusem jest to, że przynajmniej więcej pracuje- słońce nie kusi i więcej czasu spędzam w biurze :P
    bardzo ładna stylizacja ;) niby zwyczajna, ale jednak ma coś w sobie :)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Cudownie! Świetnie wyglądasz i jesteś śliczna *.*
    Obserwuję!
    Zapraszam do mnie https://sazanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. I like your blog, its really dope.
    Do you want to follow each other?
    If you want, than follow me, and let me know in comments, so I can follow you back with pleasure.
    We can follow each other on Instagram @andjela.dujovic, let me know in the comments so I can follow you back.

    www.bekleveer.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  37. fantastyczne zdjęcia! super stylówka;)

    daydreamjuice.blospot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za wszystkie komentarze ;)
Jeśli spodoba Ci się mój blog zaobserwuj , a ja zrobię to samo :)